Hírlevelek

Ezen az oldalon a 2020-21 tanévben, az érdeklődők kérdései alapján kiküldött hírleveleket olvashatják.

i

2020. decemberi hírlevél

2020. őszén egy másfél éves álom vált valóra, amikor huszonnégy első osztályos gyermeket vezettünk be a nekik és a jövő nemzedékének alapított Waldorf-iskolába. Az alapítói szülői szándék nagyon határozott volt. Az alapítók szerettek volna létrehozni egy iskolát, ahol a gyermekek az élő természettel és a földdel intenzív kapcsolatot ápolhatnak és a Waldorf-pedagógia gyermekszemléletén alapuló oktatásban részesülhetnek…

Tartalom:

  • Bevezető
  • A gyermek
  • Az óvoda
  • A ritmus
  • Ajánló (kiadványok, könyvek)

Megtekintés: →

i

2021. januári hírlevél

„A gyerekekkel nap, mint nap foglalkozó pedagógusban három fontos kérdés vetődik fel velük kapcsolatban: Ki vagy te? Honnan jössz? Hová mégy? Ebben a három kérdésben az mutatkozik meg, hogy egy emberben több van annál, mint amennyit észreveszünk belőle, hogy még nem ismerjük őt attól, ha emlékezetünkbe idézzük…

Tartalom:
* Gondolkodás, érzés, akarat
* Napirend, órarend
* Tanáraink
* Bemutatkozó találkozásaink, tervezett programjaink
* Jelentkezés

Megtekintés →

i

2021. februári hírlevél


„Elsősorban a gyermekben működő, magával hozott értelemből indulok ki, ha láthatatlan, belső lényének keresésére vállalkozom. Individuális hangjának csengése, dallamának ívelése, karjának, lábának emelése, lépéseinek ritmusa és földet érintése; mindaz, ami mozgásában, alkatában, érzületében, figyelmének éberségében vagy tompaságában kifejeződik, erről az értelemről tanúskodik….”

Tartalom:
* A fej, a kéz és a szív tantárgyai
* Euritmia
* Bothmer – gimnasztika
* Kertművelés
* Festés-rajz
* Zene
* Szabad vallás
* Kézimunka
* Kézművesség
* Sajátos nevelési igény
* Differenciálás

Megtekintés →